web-idea.gr

Κατηγορία

Blog

Δημoσιεύτηκε

2016-01-16 10:09:47

Γράφτηκε από

Άλκηστις


Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!

#hashtags

Copywriting, Website

Blog

Ποιες είναι οι πιο σημαντικές σελίδες στην ιστοσελίδα σας;

Πόση προσοχή δίνετε στο κείμενο των ιστοσελίδων σας;

Και πόση προσοχή και εξειδίκευση δίνετε ανάλογα με το περιεχόμενο της κάθε σελίδας της;

Όπως είναι φυσικό σε μια ιστοσελίδα, κάθε σελίδα επιτελεί και διαφορετικό σκοπό στη δέσμευση του επισκέπτη και συνεπώς κάθε σελίδα δεν είναι ισάξιας σημασίας για την μετατροπή των επισκεπτών σε πιθανούς πελάτες. Τρεις είναι οι βασικές σελίδες που καθορίζουν την εικόνα που λαμβάνει ο αναγνώστης από την ιστοσελίδα της εταιρείας, και η κειμενογράφηση αυτών θα πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεγμένη για τη μεγιστοποίηση των θετικών εντυπώσεων.

 

Homepage: κάθε Αρχική και δύσκολη

Η Αρχική σας σελίδα ή αλλιώς Homepage, είναι η βιτρίνα της ιστοσελίδας σας και αντίστοιχα ολόκληρης της επιχείρησής σας. Είναι η πρώτη εντύπωση που παίρνει ο χρήστης και θα πρέπει να λαμβάνει ένα αίσθημα σιγουριάς και ανταμοιβής που έφτασε εκεί. Η Αρχική σας είναι εκείνη που θα καθορίσει αν θα παραμείνει ο αναγνώστης στην ιστοσελίδα σας και θα γνωρίσει παραπάνω την εταιρεία σας ή όχι. Οι πληροφορίες θα πρέπει να είναι τέτοιες που να μην έχουν μεγάλη έκταση αλλά να καλύπτουν κάθε ανάγκη ή υπηρεσία που προσφέρετε.

Για αρχή, η Homepage καλό είναι να διαθέτει ένα κυρίαρχο στοιχείο – συνήθως γραφικό – ή κάποιο slider. Οι τίτλοι που θα μπουν εκεί θα πρέπει να καταστούν σαφές στον επισκέπτη ότι βρίσκεται στο κατάλληλο μέρος, ότι οι ανάγκες τους πρόκειται να καλυφθούν και ότι εγγυάστε τη ανώτερη ποιότητα παροχής υπηρεσιών.

Μια σύντομη εισαγωγή ίσως είναι επιθυμητή για την είσοδο του επισκέπτη στο προφίλ τρης εταιρείας, αλλά για κανένα λόγο δε θα πρέπει να περιέχει εις βάθος στοιχεία όπως το Όραμα και την Αποστολή της. Είναι προτιμότερο να δοθεί περισσότερη βάση στις υπηρεσίες που καλύπτει η εταιρεία εν γένει, από μία αναλυτική παράθεση πληροφοριών. Ας μην ξεχνάμε ότι η διάρκεια της προσοχής ενός επισκέπτη είναι περιορισμένη και μάλιστα όχι συνεχής.

Αποφύγετε τις πολλές περιγραφές και άσκοπες επιρρηματικές φράσεις, και διανθίστε το κείμενο με πολλά ρήματα που παραπέμπουν σε δράση. Χρησιμοποιείστε casual ύφος γραφής, ώστε η Αρχική σας να είναι προσιτή σε όλους. Επικεντρωθείτε στην οπτική ευελιξία και ευχάριστη πλοήγηση της Αρχικής σας. Κάντε το Menu taskbar ευκρινές και τονίστε κατά μήκος του κειμένου της Αρχικής σας συγκεκριμένες λέξεις, που θα επιτρέπουν στον επισκέπτη να λάβει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ακόμα κι αν την ανατρέξει με μια γρήγορη ματιά.

Τέλος, για την ενίσχυση της πεποίθησης ότι παρέχετε υπηρεσίες και προϊόντα άριστης ποιότητας, συμπεριλάβετε κάποια testimonials.

 

 

Landing Pages: Ασφαλής «προσγείωση»

Ως Landing Pages ονομάζονται οι σελίδες στις οποίες καταλήγει ένας χρήστης μέσα από Pay-per-Click Ads, εσωτερικό link στο δικό σας website ή ένα link από κάποιο άλλο website, ένα newsletter κ.ό.κ. Η διαφορά των Landing Pages από εκείνη της Αρχικής, είναι ότι πλέον οι αναγνώστες δεν ψάχνουν τι θέλουν και αναζητούν πληροφορίες για τις ενδεχόμενες υπηρεσίες της εταιρείας μέσα από την ιστοσελίδα της. Αντιθέτως, ξέρουν ακριβώς τι θέλουν και εκείνο που αναζητούν είναι αν τη συγκεκριμένη επιθυμία τους την καλύπτει η εταιρεία μέσω των υπηρεσιών τους.

Για να καταλήξουν στο κατά πόσο η εταιρεία καλύπτει τις ανάγκες τους, έχουν ήδη πατήσει στο hyperlink που τους ανακατευθύνει στις landing pages και το μόνο που μένει είναι να διαβάσουν το κείμενο σε αυτές.

Για αρχή, προτείνουμε ένα Headline με έντονα γράμματα και παρόμοια keywords με εκείνα που οδήγησαν τον αναγνώστη στη landing page κατά την αναζήτησή του. Ο μόνος λόγος που γίνεται αυτό, είναι για οπτική ευχαρίστηση του αναγνώστη ότι η αναζήτηση του τον οδήγησε σωστά, στην ιστοσελίδα που επιθυμούσε. Στη συνέχεια, το κείμενο της υπόλοιπης, εκάστοτε, landing page θα πρέπει να είναι αποκλειστικά αφιερωμένο στο θέμα για το οποίο αναζητήθηκε. Οτιδήποτε παραπάνω αποτελεί πλεονασμός και θα απομακρύνει την προσοχή του αναγνώστη και πιθανού πελάτη από το κείμενο της landing page και ίσως και από την ίδια την ιστοσελίδα.

Το ύφος της γραφής καλό είναι να διατηρείται απλό, περιεκτικό και φιλικό στον αναγνώστη, χωρίς πολλούς τεχνικούς όρους. Μέσα από απλές προτάσεις που εξηγούν τις συνθήκες που δημιούργησαν τις ανάγκες του αναγνώστη για αναζήτηση αυτής της εταιρείας σας και τον τρόπο με τον οποίο οι υπηρεσίες σας τις καλύπτει, ο αναγνώστης θα πρέπει να καταλήγει ως φυσικό επακόλουθο ότι χρειάζεται τις υπηρεσίες σας.

Τέλος, εφόσον έχει καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα, καλό είναι να του γίνει ακόμα πιο εύκολο να σας προσεγίσει, με την προσθήκη μιας φόρμας συμμετοχής ή τις πληροφορίες επικοινωνίας. Έτσι, μεγιστοποιούνται οι πιθανότητες μετατροπής των επισκεπτών landing pages σε νέους πελάτες.

 

 

Let’s talk “About” us

Η σελίδα που προορίζεται για την περιγραφή της εταιρείας σας είναι ίσως η πιο δύσκολη και η πιο αντιφατική κατά την κειμενογράφηση. Ο λόγος είναι ότι αν και η εταιρεία καλείται να παρουσιάσει το προφίλ και τον τρόπο λειτουργίας της, οι αναγνώστες ακόμα και εκεί ψάχνουν πληροφορίες που θα βοηθήσουν ΕΚΕΙΝΟΥΣ και το πρόβλημά τους. Έτσι, ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο να καλύπτονται και τα δύο αυτά σημεία είναι μέσα από το κείμενο περιγραφής της εταιρείας, να δίνονται απαντήσεις στο ερώτημα γιατί να συνεχίσει κάποιος να διαβάζει για εσάς, και ποια προβλήματά του λύνετε.

Ειδικότερα, οι πληροφορίες για την πορεία και τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας σας θα πρέπει να δίνονται με τρόπο που προάγει την ανάγνωση, κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον και είναι γραμμένες σε ζεστό και προσιτό ύφος που απηχεί στον αναγνώστη. Καλό είναι να αποφεύγονται οι μεγαλοστομίες και τα ψευδή επιτεύγματα, καθώς οι αναγνώστες αναζητούν την πραγματική ουσία στο περιεχόμενο της εταιρείας και κρίνουν μόνοι τους την ποιότητα των υπηρεσιών τους.

Κατά την αφήγηση των πληροφοριών για την ετιαρεία και την πορεία της θα πρέπει να υπάρχει μια συνεχής ροή που κρατάει το ενδιαφέρον του αναγνώστη. Ωστόσο το κείμενο να είναι πολύ εκτενές και η κάθε πρόταση να προσθέτει και μία καινούρια πληροφορία. Έτσι, αποφεύγεται η κόπωση του αναγνώστη και είναι πιο πιθανό να φτάσει στο τέλος της σελίδας About.

Τέλος, η σελίδα αφιερωμένη στην εταιρεία είναι το μέρος που μπορεί να γίνει η αρχή για το χτίσιμο σχέσεων αλληλεπίδρασης των χρηστών με την εταιρεία. Προσκαλέστε τους αναγνώστες να γίνουν followers στα social media σας και να γνωρίσουν το εργατικό δυναμικό της εταιρείας και την τεχνογνωσία τους μέσα από τα άρθρα τους στο Blog σας.

Χρησιμοποιούμε Cookies για καλύτερη εμπειρία πλοήγησης.
Μάθετε περισσότερα Ok