web-idea.gr

Κατηγορία

Blog

Δημoσιεύτηκε

2016-04-20 09:09:00

Γράφτηκε από

Άλκηστις


Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!

#hashtags

Web, Mobile, Apps

Blog

10 + 1 Εφαρμογές για την επιχείρησή σας (Μέρος 2)

Στο προηγούμενο μέρος αναλύσαμε εφαρμογές οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλα τα τμήματα μια επιχείρησης, ανεξαρτήτως αντικειμένου. Οι εν λόγω εφαρμογές μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεξαρτήτως μεγέθους εταιρείας (ακόμα και ατομικές) και κύριος στόχος τους είναι η μεγιστοποίηση του χρόνου πραγματικής εργασίας, η εξάλειψη δυσχερειών στη οργάνωση και διεκπεραίωση projects και εν τέλει η αύξηση της αποδοτικότητας.

 

Ενώ και σε αυτό το 2 ο μέρος οι στόχοι των αναφερόμενων εφαρμογών παραμένουν οι ίδιοι, πλέον το αντικείμενο και το ανθρώπινο δυναμικό που τις χρησιμοποιεί γίνεται πιο εξειδικευμένο, εφόσον αναφέρονται σε συγκεκριμένα τμήματα των επιχειρήσεων. Ωστόσο, η δυσκολία χρήσης τους δεν αυξάνεται, διατηρώντας τες εξίσου ελκυστικές και γρήγορα ανερχόμενες στον κλάδο τους.

 

Καλύτερη Database

 

Η πλειοψηφία των περισσότερα υποσχόμενων startup επιχειρήσεων του 2015 έχουν δημιουργήσει τρόπους που τις βοηθούν να διαχειρίζονται, να καταλαβαίνουν και να κεφαλοποιούν τα Big Data που συσσωρεύουν. Η επίδραση των Big Data, αν και έχουν καταγραφεί καλά, δεν έχει γίνει ακόμα εφικτό να κατανοηθεί. Ωστόσο, η έκρηξη δεδομένων εγείρει κάποιες «αρχιτεκτονικές» προκλήσεις, Η εφαρμογή Delphix προσφέρει δεδομένα-σαν-εφαρμογή, «οπτικοποιώντας» τις βάσεις δεδομένων έτσι ώστε μία βάση δεδομένων να φαίνεται σαν πολλές.

 

Το να έχει μία επιχείρηση μία βάση δεδομένων της επιτρέπει να διαχειρίζεται πιο γρήγορα τα δεδομένα από το να έχει πολλές. Αυτή η προσέγγιση εξοικονομεί τεράστια ποσά χρόνου – σύμφωνα με το Delphix μπορεί να επιταχύνει την εφαρμογή χρονοδιαγραμμάτων νέων project κατά 50% - και  συνεπώς και κόστος. Στη συνέχεια, μετά τη συσσώρευση όλων των δεδομένων σε μία βάση, γίνεται ο διαμοιρασμός στα κατάλληλα τμήματα. Το Delphix έχει ήδη προσεγγίσει μεγάλες επιχειρήσεις αποδεικνύοντας την αξία της εφαρμογής του, και σταδιακά εξαπλώνεται όλο και περισσότερο.

 

 

Επιχειρηματική Ευφυΐα για πραγματικούς ανθρώπους

 

Η έκρηξη δεδομένων θέτει προκλήσεις στους οργανισμούς και τις εταιρείες καθώς προσπαθούν να καταλάβουν την αξία τους και τη χρησιμότητά τους. Αν και δεν υπάρχει έλλειψη εργαλείων επιχειρηματικής ευφυΐας (Business Intelligence – BI) αυτή τη στιγμή, οι άνθρωποι των επιχειρήσεων δεν τα προτιμούν λόγω δυσκολίας στην εφαρμογή, παραμένοντας πιστοί στο Excel.

Το  Looker είναι εξαιρετικό γιατί επικεντρώνεται στην εξερεύνηση των δεδομένων. Η τεχνολογία του βοηθά τους αναλυτές δεδομένων να δημιουργούν, να οργανώνουν και να επιβλέπουν προσαρμοσμένες εμπειρίες δεδομένων που επιτρέπουν στον οποιοδήποτε μέσα στην εταιρεία, σε οποιοδήποτε τμήμα, να λαμβάνει τις απαντήσεις που χρειάζεται ώστε να παίρνει τις κατάλληλες αποφάσεις. Πλέον το Looker μετρά ανάμεσα στους πελάτες του μερικές επιχειρήσεις της ελίτ, όπως το Yahoo!, Asana, Upworthy και Gilt.

To Beckon είναι ένα εργαλείο επιχειρηματικής ευφυΐας και οργάνωσης αποκλειστικά εστιασμένο στο marketing. Χρονικά, η εφαρμογή Beckon ήρθε άψογα με μια ριζική αλλαγή στο ρόλο των υπεύθυνων marketing, με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν πλέον δεδομένα για να κατευθύνουν τα έξοδα που προορίζονται στην προώθηση και το marketing. Εταιρείες όπως η Coca-Cola, η Gap και η Microsoft έχουν διακρίνει την αξία της οργάνωσης όλων των πληροφοριών μια καμπάνιας marketing διαμέσου καναλιών σε ένα μόνο σύστημα υπό την ονομασία Beckon.

Απόκτηση Πελατών και Επιτυχία

 

Οι startups επιχειρήσεις σημαντική επίδραση στις πωλήσεις κα ιστα τμήματα marketing, όπου γίνεται η μόχλευση και οργάνωση των δεδομένων για τη μετατροπή τους σε μαζική στόχευση.

Για παράδειγμα, η πλατφόρμα ευφυΐας marketing (marketing intelligence) του Radius συνδέεται με το CRM της επιχείρησης και αναλύει τη δραστηριότητα στα Social Media, την παρουσία στο Διαδίκτυο, το κόστος διαφήμισης και άλλες μετρήσεις για την ανίχνευση των πελατών με προοπτική να πουν το μεγάλο «ΝΑΙ». Η εν λόγω εφαρμογή δεν είναι η μοναδική στον τομέα της, ωστόσο οι λύσεις που προτείνει χρησιμοποιούν την τεχνολογία με ένα νέο και δυναμικό τρόπο που βοηθά τις εταιρείες που πωλούν σε μικρές επιχειρήσεις να βρίσκουν περισσότερους νέους πελάτες.

Από το να βοηθά τις επιχειρήσει να αλιεύουν νέους πελάτες από όλη την αγορά, η Intercomβοηθά τις Β2Β επιχειρήσεις να «αιχμαλωτίζουν» τους πελάτες που έρχονται σε αυτούς. Η διαδικασία αγοράς για Β2Β επιχειρήσεις μεταφέρεται σταδιακά εξ΄ολοκλήρου στο διαδίκτυου, και οι SaaS εταιρείες χρειάζονται καλύτερους τρόπους μετατροπής αυτών των πιθανών  διαδικτυακών πελατών σε πραγματικούς πελάτες. Η Intercom χρησιμοποιεί ένα freemium μοντέλο (όπου η αρχική εφαρμογή διατίθεται δωρεάν και για την απόκτηση περισσότερων χαρακτηριστικών απαιτέιται η αγορά premium πακέτων), που επιτρέπει στην εταιρεία να τρέχει δεδομένα ανάλυσης για να δουν ποιοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα τους και πόσο συχνά. Η πληρωτέα εφαρμογή επιτρέπει σε μια ομάδα πωλήσεων να χρησιμοποιεί live chat για τη συζήτηση των απευθεια προοπτικών πώλησης μέσα από την ιστοσελίδα, όταν οι νέοι πελάτες είναι έτοιμοι να αγοράσουν.

 

 

Μόλις ένας πελάτης κατοχυρωθεί, το επόμενο στάδιο είναι να παραμείνει στην εταιρεία. Σύμφωνα με έρευνα του Hubspot, κοστίζει πέντε φορές παραπάνω η απόκτηση ενός νέου πελάτη από την έναρξη νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας με έναν προϋπάρχοντα (Customer Success).

Σε αυτό το πνεύμα, το λογισμικό του Gainsight επιτρέπει στους ειδικού και τις ομάδες του Customer Success να μεγιστοποιήσουν την αξία διάρκειας ζωής των πελατών τους. Αν και το Gainsight δεν ήταν το πρώτο λογισμικό στην κατηγορία του Customer Success, ωστόσο ορίζει το ρόλο αυτής της θέσης με προσεγμένη (και επίμονη) offline και online διαχείριση του marketing και της κοινότητας, βοηθώντας τις επιχειρήσεις στην πρόσληψη νέων υπευθύνων για Customer Success και τη φιλοξενία τακτικών συνεδρίων και εκδηλώσεων της κοινότητας που καλύπτουν αυτή την κατηγορία. 

Tips εφαρμογών για καθημερινή χρήση

 

Κάποιες από τις πλέον γνωστές και χρησιμοποιούμενες εφαρμογές είναι εκείνες για διαμοιρασμό αρχείων (Google Drive, Dropbox), επιλογή βέλτιστης ηερομηνίας για διοργάνωση meeting, συνεδριάσεων κλπ (Doodle), συλλογή ιδεών και εκλογή βέλτιστης από brainstorming (Tricider), brainstorming και δημιουργία mindmap (Coggle, Lucidchart).  

Panel

Send us a message